یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

ماجراهای امروزمون...

1393/5/22 17:49
نویسنده : بابا و مامان
879 بازدید
اشتراک گذاری

مرحله اولیه ریختن خونهکچل

پارسا با تیر کمون معروفشخندونک

سلام دوستان عزیزم محبتارزو می کنم روز و روزگارتون پر باشه از روزهای شاد همراه با سلامتیبوس همونطور که تو عکسها می بینید این دو تا وروجک دوباره خونه را کن فیکون کردنکچل تو عکسهای که یاسمن هست قشنگ کشو را اوردن پایین دوباره دارن نقش راننده ها را اجرا می کنند و یاسمن داد می زنه مسافرای مخترم اماده شید داریم می ریم خندهبعد از بازیشون اونجا را کاملا جمع و جور کردم خیالم راحت که دیگه چیزی رو زمین نیست جارو برقیم کردم که خیالم راحت باشه یه نیم ساعت بعد که اومدم دیدم پارسا در کمد دیواری را باز کرد و خودتون ببینید چه بلای سر اسباب بازیاش اوردهکچل وقتی بهش گفتم مامان من خیلی خسته شدم تا اینجا را جمع کردم چرا بازم بهم ریختی اصلا نگامم نکرد خیلی راحت گفت (خوب اته شده باتی)خوب خسته شده باشیتعجب گفتم اخه منم کمرم درد گرفت گفت(اوب اوب دد بدیله)خوب خوب درد بگیرهتعجب گفتم ناراحت میشم گفت( بتو)تعجبتعجبباشه مامان جون منم باهات قهرم چون خونه را بهم زدی یه نگاه تندی کرددلخور و گفت (اکه اکه دوت داتم بلیدم بلو بیلون نالاحت نتی) اخه اخه دوست داشتم بریزم  برون بیرون ناراحت نشیتعجبتعجبتعجبقه قههقه قهه

پسندها (11)

نظرات (16)

مامان پریسا
23 مرداد 93 1:02
تو رو خدا ببین چی کردن
مامان پریسا
23 مرداد 93 1:03
البته خیلی هم عجیب نیست چون خونه ی ما هم هر روز همین برنامه هست
مامان پارسا
23 مرداد 93 9:57
پس مشکل بهم ریختن کل خونه فقط برای من نیست مشکل بیشتر ماماناس
مريم
23 مرداد 93 16:58
بیا وبلاگم یک خبریه که خیلی خوشحالت میکنه
بابا و مامان
پاسخ
مبارکه عزیزم
سمیه
23 مرداد 93 17:02
ای جانم
مامان ناهید
23 مرداد 93 18:24
سلام عزیزم خوبید فدای مهربونیهات فدای بچه های شیطونتون هم بشم که چقدر شیرین زبونن من عاشق این شیرین زبونیهای پارسام چقدر اعتماد به نفس بالایی داره وبگم خیلی ریلکس جواب میدن
بابا و مامان
پاسخ
سلام خدا نکنه ممنونم خاله جون از مهربونیتون
مامان ناهید
23 مرداد 93 18:26
عزیزم وقیقآ بچه ها همه مثل همن منم اگه صبح تاشب جمع کنم بعد که میام میبینم خبری از جمع وجور شدن نیست شما هم خیلی مامان مهربونی هستید عاشقتم میشه خصوصیتو چک کنید
بابا و مامان
پاسخ
چشم عزیزم
مامان
23 مرداد 93 19:26
عجب وروجکهایی هستن این دوتا فسقلی.... مدام خونه رو بهم میریزن و خستت میکنن.الهییییی دوستم خسته نباشی. میگم حتما خیلی باربی هستی بسکه دنبال این وروجکها میافتی و مدام مرتب میکنی.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
رزا
24 مرداد 93 10:30
امان از دست این شیطونکا
مامان ز✿ـرا
24 مرداد 93 15:50
وای مامانی عزیز هر وقت میبینم این دوتا شیطون بلا خونه رو بهم ریختن،دلم برای شما خیلی میسوزه،آخه خیلی زحمت داره جمع و جور خرابکاریای بچه ها.ایشاله همیشه سلامت باشی و مثل همیشه صبورای پارسای بلا، حرف مامانی خوبتو گوش نمیدی؟چه بامزه حرفاشو میزنهمگه میشه حریف زبون پارسا جونم بشی،پس مامانی برو بیرون
مامانی کسرا
25 مرداد 93 1:03
ای جااانم چقدر این وروجک با مزه حرف میزنه میگه برو بیرون ... خدا حفظشون کنه ولی جمع کردن خرد ریز کارسختیه مامانی عزیز بهت حق میدم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان آینازوآرش
25 مرداد 93 1:08
سلام مامانی آخیییی عزیزم خسته نباشی ای جااااااانم بازم این پسر قلدر جواب آماده نداد پارسا جونم اینقد مامانی رو اذیت نکن عزیز دلم
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم
فریده
25 مرداد 93 8:36
ای خداااااااااااااااااااااااااااااا توی خونه شما هر روز یه ماجرای جدید اتفاق می افته . به نظرم بهشون یاد بده خودشون وسایل شون رو جمع کنن ،
بابا و مامان
پاسخ
همین کارو میکنم عزیزم هر وقت حوصله داشته باشند جمع می کنند اگه حوصله نداشته باشند محلم نمی دن بهت
❤مامان محمد و ساقی❤
26 مرداد 93 23:54
عجب حاضرجوابی شده واقعا" جمع و جور کردن اتاق بچه ها سخته سعی کن وسایل بازیشونو کمتر کنی تا کمتر بریزن...خیلی سخته
بابا و مامان
پاسخ
مامان جان اینا وسایل بازی برا خودشون جور می کنند
مامان طاها
29 مرداد 93 16:34