یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 29 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

پسر تیر کمون باز...

1393/4/28 18:44
نویسنده : بابا و مامان
973 بازدید
اشتراک گذاری

اینا وسایل تیر کمونشهخنده

اینجا داشت نشونم میداد چطور پرت کردهخنده

اینجا هم داره راجب تیر کمونش حرف می زنهبوس

اینام ژستهای پسر تیر کمون بازهخندهمحبت

سلام دوستان عزیزمبوس امیدوارم روز و روزگار به کامتون باشه خدا را شکر ما هم خوبیم دیروز اینجا نشسته بودم داشتم کامنت دوستان و تایید می کردم  که یه دفعه یه چیز پرت شد طرفم با ترس بر گشتم ببینم این چیز سیاه چیه دیدم بله پارسا که  همین بغل نشسته اون پیچ سیاه ر و پرت کرده وقتی بهش گفتم چیه مامان چرا پرت کردی گفت (مامان تیل تمونه ) اول متوجه نمی شدم گفتم چی گفت (همون ته باهاس گندیتگا لا مامانا لا  می دنن)همون که باهاش گنجیشکا را مامانا را می زنند وقتی این و شنیدم تازه فهمیدم چی میگهتعجبیا خدا این و دیگه از کجا یاد گرفته  تیر کمون خنده وقتی بهش گفتم چطوری داشت نشونم میداد ازش عکس گرفتم خدا اخر عاقبتمون و به خیر کنهکچلقه قهه

پسندها (9)

نظرات (13)

دنیا
28 تیر 93 18:58
عکسای جدید خیلی قشنگ بودن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
28 تیر 93 20:09
ای قربون حرف زدنت با اون ژستای قشنگت بشم من عزیزم خواهر خوشگلت کجاست؟!؟با هم نیستییییین
بابا و مامان
پاسخ
فدای محبتت عزیز دلم خاله جون همین بغلاست ایشالاه به زودی کودتاه در پیش داریم
مهدا
28 تیر 93 22:16
افرین به پسر خلاق
مامان امیرحسین
28 تیر 93 22:21
سلام .به به پارسا جون خاله فکر کنم جومونگ وحالا هم دونگی را زیاد دیدی که اینجوری تحت تاثیر قرار گرفتی. قربون حرف زدنت خاله که میگی تیل تمونه
بابا و مامان
پاسخ
سلام
مامان پریسا
29 تیر 93 0:06
وای چه گل پسر شجاعی خیلی باید مواظب خودمون باشیم هدف تیرها قرار نگیریم
مامان ناهید
29 تیر 93 1:09
سلام عزیزم خوبید طاعات وعباداتتون قبول باشه؟ بچه های نازتون خوبن؟ فداشون بشم
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم خدا نکنه خاله جون
مامان ناهید
29 تیر 93 1:10
ای پارسای شیطون بلا باز چی اختراع کردی فدات بشم که همیشه پراز انرژی هستی؟ این تیروکمان رو دیگه از کجا یاد گرفتی
مامان ناهید
29 تیر 93 1:24
میگم آبجی چرا این پارسا جون هر چیزی رارو شما امتحان می کنه ،به طرف شما پرت می کنه کسی مظلومتراز شما پیدا نکرده
مامان عرفان
29 تیر 93 13:34
ايول پسر تركمون دار خودمون
مامان آرش و آیناز
30 تیر 93 13:33
سلام بازم پارسا و بازهم خلاقیت ای جونم چه ژستایی هم گرفته گل پسری
زهرا مامان ایلیا جون
31 تیر 93 6:31
رابین هود کوچولو رو قربون بشم من
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم از محبتتون عزیزم
مامانی كسرا
31 تیر 93 19:56
اي ول ابتكار ماشالله بهش خيلي بامزه بود
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
سولماز
1 مرداد 93 0:42
چقدر بامزه حرف می زند وفیکور می گیره خدا نگهدارش باشه من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال میشم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم من که همیشه میام تازه لینگم هستید