یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

نظر سنجی...

1393/4/23 11:21
نویسنده : بابا و مامان
517 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم ممنونم از محبتهاتون که وقتیم نیستیم پیشمون میاید دیروز نبودم بعداظهر رفتیم کرج خاله نادر  ناراحتی قلبی داشت متاسفانه فوت کرده و ما دیروز برای مراسم رفتیم کرج بچه ها پیش خالشون بودند الان هنوز نیومدند دلم براشون یه زره شده الان زنگ زدم برم سراغشون بوس امروز فکر نکنم بتونم بیام کامنتهای دوستان گلم و تایید کنم اما شب ایشالاه فرصت بشه میام و به همتون سر می زنم و کامنتها را تایید می کنم  از همه دوستانم  ممنونم حتما میام تایید می کنم و بهتون سر می زنم بوسبوسمحبتمحبت...

 دوستای گلم می خواستم یه عکس دو نفره از بچه ها بذارم اینجا خالی از عکس نباشه  که یه دفعه این عکس و دیدم یکم تاره اما به نظرم جالب اومد من نمی دونم این عکسه که قبلا    از بچه ها گرفتم  چطور اینطوری شده محمد پارسا پیش یاسمن نبود یاسمن تنها ایستاده بود حالا چطور اینجا حضور داره من نفهمیدمخندونکجدا می گم خیلی دنبال فرصت بودم این عکسها بذارم ببینم نظر شما چیه سوال دوست دارم نظرتون را راجب این عکس بدونم  وقتی عکس و می بینید چی به ذهنتون میاد سوال نمردیم ما هم یه نظر سنجی گذاشتیمخندونکمحبتبوس

پ.ن. دوستان عزیزم همین حالا کامنتا را تایید کردم همشون و  بعضی دوستانم یه مشکلاتی براشون پیش اومده بود که خیلی ناراحت شدم ارزو می کنم مشکلاتشون حل بشه و ختم به خیر  دوستتون دارم و ممنونمبوسمحبت
 

پسندها (11)

نظرات (27)

مامان آرش و آیناز
23 تیر 93 11:46
سلام عزیزم خدا رحمتشون کنه ایشالا غم آخر باشه بچه ها وقتی تو خونه هستن از سرو صدا و شیطنتاشون کلافه ایم اما یه ساغت که نباشن انگاری یه چیزی گم کردیم والا خواهری چی بگم راجب عکس یادمه قبلا که با دوربین قدیمیا عکس میگرفتیم بعداز چاپ کردن یکی دوتا عکس اخری اینطور میشد که میگفتیم عکس رو عکس شده ولی الان که همه دوربینا دیجتالی شدن نمیدونم والا اولین باره اینطوری میبینم
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم از محبتتون عزیزم همینطوره الان دلم حسابی براشون تنگ شده ممنونم که زود زود اومدید و جواب دادید
مامان روژینا
23 تیر 93 12:09
چی بگم والا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان روژینا
23 تیر 93 12:10
از دست این محمد پارسای وروجک که اینجوری به وسیله خورزو خان اومده تو عکس خواهرش
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم چه بامزه بود خاله جون خورزو خان
مامانی اریان
23 تیر 93 15:03
ایشالله غم اخرتون باشه عزیزم من اولش که عکسو دیدم تعجب کردم هنوز متنو نخونده بودم حس کردم شاید یهو دویده و عکسش اینجوری افتاده وااای چه سخته دور بودن از بچه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم یکی از دوستان هم همین نظر و داشته نمی دونم شایدم ممنونم از محبتتون
مینا
23 تیر 93 16:51
سلام عزیزم امیدوارم غم اخرتون باشه من فک کنم محمدپارسا ی لحظه بصورت سریع ازکنار یاسمین گذشته و اینجوری عکسش افتاده روی ماه گلای نازتوببوس
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم که اومدید بله شایدم اینطور بوده
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
23 تیر 93 18:03
عزیزم خصوصی بعد دوباره میام خدمتتون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
زهرا مامان ارتا
23 تیر 93 18:53
ای قربونت برم من هزار ماشالاه تسلیت میگم عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم ممنونم از محبتتون
ﺑﺎﺑﺎﻳﻲ ﻭﻣﺎﻣﺎﻧﻲ
23 تیر 93 20:00
سلااااااااااااااااااام پارسای گلم شیطونم خیلی دوستت دارم به پسمل وروجک منم سر بزن حتما هاااا نازم
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم که پیشمون اومدید خاله جون چشم اومدم
مامان پریسا
23 تیر 93 23:07
سلام، تسلیت می‌گم، خدا رحمتشون کنه و ان شاء الله خدا صبر بده و بقای عمر شما. این عکسه هم منو یاد کارتون شگفت انگیزها و اون پسر بچه شیطونه انداخت که خیلی سریع حرکت می‌کرد و شیطونی می‌کرد.
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم از محبتتون ممنون چه تعبییر جالبی
❤مامان محمد و ساقی❤
23 تیر 93 23:48
سلام مامانی خوبین بچه ها خوبن تسلیت میگم...روحشون شاد حتما شما که داشتین عکس میگرفتین محدمد پارسا یه جوری پرید جلو دوربین شما حواستون نبود
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنون از محبتتوناز پارسا هیچ چیز بعید نیست
مامان نگار
24 تیر 93 9:25
خیلی عکس بامزه ای شده .به نظر من که گل پسره مثل برق اومده تو کادر و رفته .از اون کارهایی که تقریبا همشون با عکسای ما می کنن.من نصف عکسای نگار رو به خاطر سرعت بالای نگار حذف می کنم .جون زیاد تکون می خوره .من عکس برعکس این عکس از نگار زیاد دارم که خواستم ازش عکس بگیرم اما تو همون لحظه در رفته و صحنه خالیه
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
24 تیر 93 9:59
سلام عزیزم ببخشید دیروز عجله داشتم نتوانستم پست رو بخوانم خدا رحمتش کنه وهرچی خاک بقای عمر شماها باشهانشالله دیگه غم نبینید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
24 تیر 93 10:02
منم فکر کردم چون پارسا جون در حرکت بوده این شکلی شده منم حدس مامان مینارو می زنم ولی خیلی جالبها که خودت خبر نداشته باشی یهو تو عکس ببینیشا مخصوصآ اگه مطمئن باشی اصلآ پارسا پیشتون نباشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
24 تیر 93 10:03
انشالله هیچ وقت از بچه های گلت جدا نشی می بوسمتون شاد باشید وخرم دوستتون دارم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم لطف داری عزیزم
مامان عرفان
24 تیر 93 10:36
من نمي دونم چي بگم . فقط ميدونم زمانه خرابه هيچ چيز غير ممكني وجو نداره خخخخخخخخخخخخ
مامان عرفان
24 تیر 93 10:38
فوت شدن خاله همسرتون را هم به شما تسليت ميگم .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
فریده
24 تیر 93 12:18
تسلیت می گم ، به نظرم این روح پارسا جونه که آمده عکس شما رو زیباتر کنه و یه کم هم اذیت خواهرش کنه ، خدایی خیلی جالب شده ، به نظر می آید فتوشاپ کردی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم نمی دونم شایدم
مامان
24 تیر 93 13:20
تسلیت میگم عزیزم.غم آخرتون باشه... منم همون نظر دوستان رو دارم گلم.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مهدا
24 تیر 93 17:27
تسلیت میگمقضیه عکس خیلی با حال بود
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان مینای آرتین
24 تیر 93 20:46
سلام عزیزم غم آخرتون باشه. راستش منم اول فکر کردم گل پسر در حال دویدون بوده که عکسش اینطوری شده ولی حالت عکس یه جوری انگار که فتوشاپیبوس برای بچه ها
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم نمی دونم قتوشاپ و که من بلد نیستم شایدم بقول مامان فریده جن همون روح پارسا بوده
مامان امیرحسین
25 تیر 93 11:04
سلام خانومی .ایشالله که مراسمهای شادی برید واز اینجور مراسمها نداشته باشید.ببخشید من دیر نیومدم یکبار دیگه اومدم اما متاسفانه نت قطع میشد این بود که نتونستم پیام بزارم .ماشالله به این دوتا وروجک. به نظر من محمد پارسا از ترفند فتوشاپ استفاده کرده واومده تو عکس.
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم لابد
مامانی و بابایی دخمل بلا
25 تیر 93 14:17
من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . . -------------------------------------------------------------------------- دستهای من دخیل دل پاکت ... مرا در این شبهای عزیز , نه به بهای لیاقت ، بلکه به رسم رفاقت , اول حلال و بعد هم دعا کن , وخدا کند که بدانی چقدر محتاج است ، نگاه خسته ی من بر دعای دستانت , التماس دعا عزیز دلم ...
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم محتاجیم به دعا
رزا
25 تیر 93 14:30
عزیزم تو این شبای عزیز التماس دعا شدید
بابا و مامان
پاسخ
محتاجیم به دعا
مامان امیرعلی گلی
25 تیر 93 16:47
تسلیت میگم خدا رحمتشون کنه انگار دو تا عکس جدا از هم یکی شده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم شاید نمی دونم
دنیا
25 تیر 93 20:33
عجباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
سمیه
26 تیر 93 1:57
سلاااام من فکر می کنم این عکس بصورت پانوراما گرفته شده بخاطر همین موقع تلفیق صحنه ها پارسا که توی لنزی که یاسمن نبوده در عکس کلی افتاده!
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم از راهنماییتون
مامان زینب
26 تیر 93 2:53
سلام عزیزم خدا بیامرزتشون.هر چند شیطنت بچه ها آدمو کلافه میکنه ولی مادرا طاقت دوری بچه هارو ندارن. در مورد عکس هم فکر کنم پارسا جون فوری از جلوی دوربین رد شده باشه.
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم