یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 28 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یه شیطونی دیگه از پارسا...

1393/4/19 16:01
نویسنده : بابا و مامان
286 بازدید
اشتراک گذاری


 

سلام دوستان عزیزمبوس روز و روزگارتون همراه با خوشی و سلامتی محبت شما فکر می کنید اینا چیه کف حموم ریختهسوال من اول که دیدم از دور گفتم هسته میوست رفتم جلوتر دیدم وای بازم این وروجک خرابکاری کردهسوت  تا در و باز کردم برم بیرون اتاق اول یه نگاه زیر چشمکی کردشیطان و بعد گفت  من نبودما من نلیختما (من نریختم )دید حریفم نمی شه نرم بیرون  یه لقد حوالم کرد و فرار کردخندونک منم از همه جا بی خبر هر جا نگاه کردم خبری نبود چشمم افتاد به در حموم دیدم چراغشم روشنه گفتم حتما شامپوها را ریختهخطا زودی رفتم اونجااین دونه ها را دیدم فکر کردم هسته میوست اما  بعد فهمیدم بعله رفته دو تا تسبیح و پاره کرده دونه های اونا را مثل توپ پرت می کرده تو خونه بقیشم اورده ریخته تو حمومعصبانیوقتی بهش اعتراض کردم گفتم چرا این کار و کردی می خواستم ببینم چه توضیحی دارهمتفکر گفت ببین من  حالا منتظرم ببینم چی می گه متنظر(ببین دوت داتم)خنده از دلیلش خندم گرفته بود اما به روم نیوردم و یکم دعواش کردم که کار بدی کرده اول گوش کرد بعدم یکی زد رو دستم  و رفت تعجبخنده

پسندها (10)

نظرات (25)

ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 تیر 93 17:11
(دوت داتم )وای خدا مردم از خنده
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 تیر 93 17:15
به خدا پارسا جون به این دلبریاش خیلی دوست داشتنی تر میشه مامانی اگه پارسا این شیطنتهارو نداشت شما اونوقت برا پست گذاشتن چی داشتید من که هروقت میام شیطنتها وخرابکاریهاشو می بینم کلی حالو هوام عوض میشه ببخشیدا تورو خدا اذیت میشید ولی بازم خاطره هاش می مونه درآینده کلی خودش کیف می کنه
بابا و مامان
پاسخ
لطف دارید عزیزم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 تیر 93 17:21
مامانی نمی دونی امروز محمد رضابازم چه گندی زد به خونه زندگی من ببینی وضع من چی شده رو تمام فرشها رو فرشی وپتو انداختم امروز بعد خواب که بلند شده من تو یه اتاق دیگه بودم طبق معمول بازم مای بی بیشو دراورره بود وکلی برا خودش ویراج رفته تو اتاق وراهرو کلی بشور وبساب داشتم شما میگید من چکار کنم با این بچه روزها که کلآ یه شرت لی وکتون داره کمرشو محکم می بندم که نتونه دربیاره ولی شبها می خوام راحت باشه شلوارش آزاد هست بعضی صبح ها بدون سروصدا بلند میشه واین بلای ناگهانی رو سرم درمیاره خوشش نمیاد مای بی بی باشه می ترسم جداش کنم باهام همکاری نکنه بدتراز این سرم بیادخیلی کلافه امببخشید آبجی جون سرتو درد آوردم
بابا و مامان
پاسخ
الاهی غزیزم شاید مای بیبی اذیتش می کنه مامان جان من از مدرسه مامانها زیاد راهنمایی می گیرم وفکر می کنم با مدسه مامانها مشورت کنید
باباحسين
19 تیر 93 20:21
آخي
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون
مامان امیرحسین
19 تیر 93 22:38
ای شیطون بلا .دوباره مامانی را اذیت کردی ای جانم .چه دلیل منطقی هم آورده راستی چرا دخترها اینقدر آرومند ولی برعکس پسرها شیطون وبلاند
مامان محمدصدرا
20 تیر 93 1:17
الهههههههههههههی به این پسر ناز و شیطون و البته شیرین زبون مامانی خیلی سایتت خوشگله دستت درد نکنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از مهربونیتون
مامان محمدحسین
20 تیر 93 5:10
الهی خاله فدتی شیطنتهات بره....
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم از محبتتون خاله جونم
مامانی كسرا
20 تیر 93 12:04
اي جااانم باز خدا رو شكر تو دهنش نكرده يا تو گوشش يا دماغش اما دليلش خيلي قانع كننده بود خداييش انشالله هميشه خوب و خوش باشيد
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان بردیا شیطون
20 تیر 93 12:09
وااااااااااااااااااااااااااااای..... بلا....... پارسا شیطون میدونی چه جور مامانی رو اروم کنی بلا..... فدات
مامان بردیا شیطون
20 تیر 93 12:10
_______________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ___@@@@@@@@@@@@@@ ___@@@@@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@ _____@@@@@@@@@@@ ___@@@@@______@@@@@ __@@@@@_________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ __@@@@@_________@@@@@ ___@@@@@______@@@@@ ______@@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@ __@@@@@____________@@@@@ ___@@@@@__________@@@@@ ____@@@@@________@@@@@ _____@@@@@______@@@@@ ______@@@@@____@@@@@ _______@@@@@__@@@@@ ________@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@@@ _________@@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@@ _@@@@@@@@@@@@@ _@@@@@@@@@@@@@ ____________@@@@@ ____________@@@@@ ____________@@@@@ _@@@@@@@@@@@@@ _@@@@@@@@@@@@@ ____________@@@@@ ____________@@@@@ ____________@@@@@ _@@@@@@@@@@@@@ _@@@@@@@@@@@@@
♥پرنیان♥مامان متین
20 تیر 93 13:17
.......♥#########♥ .....♥#############♥ ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ .............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ .......................................♥ .....................................♥ ...................................♥ .................................♥ ..............................♥ ............................♥ .........................♥ ......................♥ ..................♥ .............♥ .........♥ ......♥ .....♥ .......♥ ..........♥ ..............♥ ...................♥ ..........................♥ ...............................♥ .................................♥ .................................♥ ..............................♥ .........................♥ ..................♥ .............♥ .....♥ ...♥ ای پسره بلای ناقلای شیطون..
سمیه
20 تیر 93 16:14
ای خدا حالا چرا لگد حواله میکنه شیطووون
مامانی اریان
20 تیر 93 19:58
ای بابا برعکس شده قدیممامانا بچه ها رو میزدن حالا بچه ها مامانا رو پسر شیطون ایشالله خودت بزرگ شی و شیطونیاتو بنویسی قـــــــــــــــــــــــــــــــربونت برم با اون طرز حرف زدنت
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا نکنه ممنون از محبتتون خاله جون
آجی محمدمهدی
21 تیر 93 10:54
عاشق اون شیرین کاریهاتم...
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان عرفان
21 تیر 93 11:03
هههههخخخخخخخخخخخخخخخخخخ چه دليل قانع كننده اي .
مامان طاها و رها
21 تیر 93 11:14
با سلام، با افتخار لینکتون کردم
بابا و مامان
پاسخ
لطف کردید عزیزم شما هم لینگ شدید
مامانی و بابایی دخمل بلا
21 تیر 93 13:12
مردی بر همسر خود در آشپزخانه وارد شد و از او پرسید : کدام یک از فرزندان خود را بیش از دیگر فرزندانت دوست داری ؟ همسر او گفت : همه آنها را بزرگشان و کوچکشان ، دختر و پسر همه یکسانند و همه را به یک اندازه دوست دارم , شوهر گفت : چگونه دل تو برای آنها همه جا دارد ؟ همسر جواب داد : این خلقت خداست که مادر , دلش برای همه فرزندان خود وسعت دارد , مرد لبخندی زد و گفت : اکنون شاید بتوانی بفهمی که چگونه دل مرد برای چهار زن همزمان وسعت دارد ! خدایش بیامرزد , روش والایی در قانع کردن داشت ، لاکن موقعیتش در آشپزخانه غلط بود .... مراسم آن تازه در گذشته صبح و بعد از ظهر فردا برگذار می شود !
دنیا
21 تیر 93 14:33
سلام.یه چندتا عکس جدید گذاشتم تو وب که اگه بیاین ببینین و نظر بدین خیلی خوشحال میشم
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم
فریده
21 تیر 93 15:33
من فکر کردم آلبالو ریخته ، ماشاءالله خاله اگه تونستی یکم شیطینت کنی بد نیستاااا . ولی خدا کنه سالم باشند تا بتونن اذیت کنن.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان روژینا
22 تیر 93 10:52
ای قربون اون جیگرش بشم که اینقد شیطون بلاس اگه اینجا بود حسابی میچلوندمش
فدایی محیا
22 تیر 93 18:34
ای پسر شیطون
مامان زینب
23 تیر 93 0:45
یعنی میمرم برای شیطونی های پارسا جون.قربونت برم حاضر جوابی.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون عزیزم
مامان آرش و آیناز
23 تیر 93 1:14
سلام عزیزم خوبی مامانی واقعا خسته نباشی از این شیطنتای پارسا خان مامانی اعتراض نکن خب بچمون دوت داته
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم از محبتتون چشم خاله جون
❤مامان محمد و ساقی❤
23 تیر 93 23:50
عجب پسر شیطونیحالا چطوری جمعشون کردی؟
بابا و مامان
پاسخ
با بدبختی
مامان گلشيد
30 تیر 93 11:34
اي شيطون بلا