یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

نیمه شعبان یاسمن و پارسا

1393/3/24 18:59
نویسنده : بابا و مامان
334 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس و که میبینم درست مثل پارسا دهنم و باز می کنم پر از خوابه این پسر اما همچنان مقاومت می کنهخندونک

سلام دوستان عزیزم دیروز نیمه شعبان خونه بابا اینا بودیم این صدف قشنگ و جلوی خونه بابا اینا درست کردند چه ها را فرستادم تا پسر خالشون ازشون عکس بگیره خیلی خیلی بهشون خوش گذشت با پسر خاله های شیطونشونو حسابی با شربت و شیرینی از خودشون پذیرایی می کردند اینقد خسته بودند وقتی اومدن خونه افتادن تو عکسها خستگی از نگاهشون می بارهخندونکبوسمحبت

پ.ن.راستی شب میام همه کامنتهای پر مهرتون را تایید می کنم الان بچه ها را باید ببرم بیرون نادر سر کاره من و بیچاره کردنددوستتون دارممحبتبوس 

 

پسندها (12)

نظرات (26)

زندگی از آ...تا...ی
24 خرداد 93 19:14
8 دلیل برای اینکه به زن بودن خود افتخار کنید، عشق باید شرطی باشد یا بدون شرط؟ چطور بنشینیم تا کمردرد نگیریم؟ اخرین اخبار جام جهانی، امروز در زندگی از آ...تا...ی
مامانی خان زندو بابایی خان زند
24 خرداد 93 19:17
شمارمزنمیدی دوست گلم
بابا و مامان
پاسخ
گذاشتم عزیزم
مامانی خان زندو بابایی خان زند
24 خرداد 93 19:23
چشم ممنونم خانومی
خاله مینا
24 خرداد 93 19:58
نیمه شعبان، این جشن قشنگو به تو وخانواده عزیزت تبریک میگم ایشالا همیشه ب جشنو شادی باشین خانومی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربون
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
24 خرداد 93 21:40
عزیزم سلام چقدر امروز داشتم می گفتم خوش بحال مامان یاسمن وپارسا با خانواده که الان قم هستن ایام شعبان حسابی اونجا حال وهوای خوبی داره دلم چقدر هوایی شده ولی بچه ها دست وپامو بستن هیچ جا نمی تونم برم وگرنه اون وقتها که مجردبودیم کاروان کاروان به عشق آقا میومدیم قم برا زیارت جای ما هم نائب زیاره باشید مجددآ عیدتون مبارک
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیز دلم ایشالاه به زودی قسمت بشه بیاید اینجا با هم بریم زیارت
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
24 خرداد 93 21:41
چقدر اون صدف خوشگل وبچه هاهم چه خوب عکس گرفتن فداشون
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم از محبتتون عزیزم
مامان محمدصدرا
24 خرداد 93 22:36
اللللللللللللللهههههههههههههههی خوشگلای خاله همیشه به گردش و شادی راستی خانومی وبلاگت خیلی نازه آفرین به سلیقه ات مامان مهربون و نمونه
بابا و مامان
پاسخ
لطف داری عزیز دلم دست گل خاله مهربون درد نکنه کار ایشون و سلیقه ایشونه
مامانی خان زندو بابایی خان زند
24 خرداد 93 23:51
سلام عزیزم.شبتون بخیربااینکه رمزتون هیچکدوم بازنکرد ولی تمام وبتنو دیدم غیراز رمزداراتونو خدا دوفرزندتو برات نگه داره خانومی
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم ببخشید من نمی دونم مشگل چیه برا خودمم باز نکرد باشه از خاله مهربون می پرسم مشگل که حل شد حتا خبرت می کنم
مامانی خان زندو بابایی خان زند
25 خرداد 93 0:16
اشکالی نداره عزیزه دلم..... هیچ اشکالی نداره بازدیدمن ادامه داره..... دوستون دارم خاله ی مهربوووووووووون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون ببخشید ایشالاه زود این مشگلم حل میشه
مامانی خان زندو بابایی خان زند
25 خرداد 93 0:29
نه بابا....مامان من عجله کردهایشالا همیشه سالمو سرحال سایتون بالاسربچه هاتون باشه
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم لطف داری عزیزم و همینطور سایه پر مهر بابا و مامان گلت عزیزم همینطور سلامتی شما
آجی محمدمهدی
25 خرداد 93 8:20
آدمهای خوش قلب رادوستدارم.همانهایی که بدی هیچ کس را باورندارند.همان هایی که برای همه لبخند دارند.همانهایی که بوی مهربانی میدهند.ومن باوردارم توازهمانهایی...
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز لم بسیار زیبا بود
مامان روژینا
25 خرداد 93 8:40
عیدت مبارک عزیز دلمببوس عروسکای خاله رو
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم عیدشما هم مبارک
مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 11:03
قلبونت بلم پالسا جونی منم دهنم با سد.....خخخخخخخخ..بعععععععععععلهههههههه
مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 11:03
خانومی اون صدف سبزه چیه؟؟؟؟
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم اون یه صدفه دیگهمنظورتون اون وسطه یه لامپ حبابیه دیگه
مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 11:04
برا دوتا خوشگلای خاله
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم
فریده
25 خرداد 93 12:11
عیدتون مبارک ، منم با خمیازه پارسا جون یه خمیازه جانانه کشیدم .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی اریان
25 خرداد 93 13:17
عیدتون باکمی تاخیر مبارک کوچولو های شیطون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
رزا
25 خرداد 93 20:23
چه خوشگل شده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
ماماني
25 خرداد 93 21:31
عید شما هم مبارک .صدفتون خیلی قشنگ بود .
مهناز مامان عسل
26 خرداد 93 10:21
عزیز دلم موتور سواری خوش میگذره ؟
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون خیلی من عاشق موتور سواریم
خاله ی مهربون
26 خرداد 93 19:38
خیلی جالبه توی هر مراسمی پست دارین
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
الــنـــازجوون
26 خرداد 93 21:31
ای جونم....الهی ژست یاسمین همیشه تکه عزیززززززم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
فاطمه مامان گلها
27 خرداد 93 0:36
چه قشنگ
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم که با این همه کار اومدی پیشم
مامان فرشته
27 خرداد 93 10:52
ماشاله خدابراتون حفظشون کنه این وبلگتون رو هم لینک کردم باافتخار
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
باباحسين
27 خرداد 93 19:21
ماشاالله كلي خوش گذشته
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از لطفتون
مامان ز✿ـرا
27 خرداد 93 20:51
عیدتون مبارکصدفه خیلی قشنگ شده و همچنین عکسا
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم