یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 28 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

و...

1393/3/22 15:33
نویسنده : بابا و مامان
1,410 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم بوسدیروز داخل اتاق مشغول خیاطی بودم دیدم صدای پارسا میاد مال اودمه (مال خودمه )و داد و بیداد راه انداختهسوت یه صدای ارومی هم از یاسمن میاد باشه صدا نکن مامان می فهمههیس تعجباما مگه اقای زورگو صداش و میورد پایین پاشدم اروم رفتم اشپزخونه دیدم وایکچل دارن چه کارا که نمی کنند اینم عکسهای که از اشپزخونه یواشکی ازشون گرفتم داشتن با برف شادی بازی می کردند فقط ببینید چقد مشغولند که اصلا من و ندیدند امروز هم یه خرابکاری اساسی کردند که عکسهاش باشه برا فردا که الان اگه بذارم خودمم از دیدنش دیونه میشمعصبانیخندونک

 

پسندها (11)

نظرات (24)

مهناز مامان عسل
22 خرداد 93 17:36
مامانی چرا عصبی میشی بچه ن دیگه. همه کاراشون شیرینه. عزیز دلم
بابا و مامان
پاسخ
عصبی نیستم عزیزم اخه هر رز یه افتضاح
مامانی اریان
22 خرداد 93 17:59
وای خدا خیلی خندیدم خدا صبرتون بده اما یکمم شیرینه ها البته اگه نزنید منو
مامی پوریا
22 خرداد 93 19:33
مخصوص شیطونکا
ارام
22 خرداد 93 21:13
کوچه کوچه بنازم ز عابری که نیامد غزل غزل بنویسم ز شاعری که نیامد شکسته بغض غرورم در انتظار عجیبی دعا کنید بیاید مسافری که نیامد سلام عیدتون مبارک...التماس دعا
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان امیرحسین
22 خرداد 93 21:41
بر منتظرین مژده بده منتظر آمد / از مهد بقا مهدى ثانى عشر آمد ای منتظران گنج نهان می آید / آرامش جان عاشقان می آید بر بام سحر طلایه داران ظهور / گفتند که صاحب الزمان می آید میلاد امام زمان بر شما مبارک
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم مامان مهربون عید شما هم مبارک
مامان سودابه
22 خرداد 93 23:50
ای منتظران گنج نهان می اید ارامش جان عاشقان می آید بر بام سحر طلیعه داران ظهور گفتند که صاحب الزمان می آید میلاد امام زمان مبارک
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم همینطور برشما مادر بزرگ مهربون
مامان بی تاب
23 خرداد 93 0:51
سلام خوبی .از خاله مهربان کمک خواستم اما گفتم واست انجام میدم اما من دوست دارم خودم یادبگیرم و ازش خواستم و گفت نمی تونم شماره تماسمو بهت بدم و اسه همین ازت یه خواهش دارم امکانش هست قسمت ویرایش وبلاگت یا اسکریپت های اختصاصی توواسم ایمیل کنی که یه نگاهی بهش اندازم
بابا و مامان
پاسخ
گذاشتم براتون
مامان ز✿ـرا
23 خرداد 93 2:38
معلومه سخت مشغولن،چه لذتی هم میبرن
مامان بی تاب
23 خرداد 93 10:45
فدات دست گلت دردنکنه
بابا و مامان
پاسخ
قابل نداشت مامان جون
بابای ملیسا
23 خرداد 93 11:55
با سلام . ضمن عرض تبریک بمناسبت کیلاد یگانه منجی عالم بشریت ، وبلاگ ملیسا دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر به کلبه مجازی دخترم تشریف بیارید و با نوشتن یک یادگاری ، دنیای ملیسا رو قشنگ تر از قبل کنید.
مامان ترنم
23 خرداد 93 12:21
دلم براي اين وروجكا و خراب‌كاريهاشون تنگ شده بود.
بابا و مامان
پاسخ
و همینطور دل ما برا شما عزیز دلم و ترنم جونم خوشحالم که اومدید
مامان ساجده
23 خرداد 93 17:03
ای شیطون بلاها ببین چیکار میکنن چقدم سرشون شلوغه مامانو نمیبینن
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
23 خرداد 93 20:37
قربون این پسمل ودخمل ناز بشم خیلی دوستون دارم اگه کم میام پیشتون ببخشید یکم مشغولم اما همیشه بیادتونم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ما هم خیلی دوستتون داریم عزیزم هر وقت امدید قدمتون رو چشم
مامان پریسا
23 خرداد 93 21:09
ببین با خونه چه کردن پریسا هم عاشق برف شادیه ولی چون مواد شیمیایی داره هیچ وقت واسه تولدش نگرفتم چرا قسمت هواداران واسه من قفله؟؟؟؟؟ من از مدیریت اومدم[گریه
بابا و مامان
پاسخ
الاهی فداش بشم پس جاش اینجا خالی بوده بله عزیزم خیلی وقتها اینجوری میشه
مامان ساجده
24 خرداد 93 0:04
آهان پس به یه اسم دیگه سیو هستم من دنبال اسم ساجده بودم خودمم تعجب کردم گفتم یعنی چی چرا؟
مامان ناهید
24 خرداد 93 8:00
سلام دوست عزیزم خوبید؟ واااااااااای این شیطون بلاهارو ببین من هروقت می خوام بیام اینجا همش انتظار همین صحنه ها هستم که باهشون روبرو بشم چقدر هم بامزه ان قربونشون برم
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم ممنونم از محبت خدا نکنه عزیز دلم
niloofar
24 خرداد 93 10:17
این شیطنتها از کجا به فکر بچه ها میرسه؟؟ عزیزمممم خدا براتون حفظشون کنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم اینا خودشون در نا خودا اگاهشون به جاش یه استعدادی شکوفا می کنند
مامان روژینا
24 خرداد 93 10:44
فک کن وقتی بزرگ شن و این خاطراتو بخونن و شیطونیهاشونو ببینن چه حالی میشن
رزا
24 خرداد 93 11:24
ای وروجکای بازیگوش بیچاره مامان مهربونتون که وقت باقی نمیاره از دست شما دوتا
مامان آرش و آیناز
24 خرداد 93 11:54
عزیزم چقد مشغولن جونم پارسای زورگو وای چه ذوقی میکنن بچه ها با برف شادی
مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 11:10
خدایی مامان نمونه ای دوست خوبممممممممممممم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم لطف داری عزیزم
مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 11:11
اگه من جای تو بودم اول یه دونه میزدم پس کلشون و اون اسپرس رو ازشون میگرفتم بعد مادری میکردم و ازشون عکس میگرفتم خخخخخخخخخخخخ
مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 11:12
آخی طفلی مامان این وروچکها چقد اذیتت میکنن ناااااازی
فریده
25 خرداد 93 12:12
امان از دست این دو تا ورجک خرابکار